jalkojen turvotus!

Alueen säännöt
- Keskustelupalstan kirjoitukset eivät välttämättä edusta Suomen Selkäliiton kantaa. Selkäliitto tiedottaa kannoistaan internetsivuillaan www.selkaliitto.fi, ei keskustelupalstan välityksellä.
- Tämä palsta on tarkoitettu vertaistuen välineeksi. Jokainen keskustelija ja hänen mielipiteensä on yhtä arvokas. Muiden keskustelijoiden nimittely tai epäasiallinen kielenkäyttö voi johtaa viestien poistamiseen tai aiheuttaa palstan ulkopuolelle sulkemisen joko määräajaksi tai pysyvästi.
- Palstaa ei ole tarkoitettu osto- tai myyntitoimintaan eikä markkinointiin.
- Mikäli kirjoituksessanne on otteita muiden kirjoittajien teksteistä tai lainauksia kirjallisuudesta tai muualta internetistä, on lähde mainittava.

Re: jalkojen turvotus!

ViestiKirjoittaja rollo » 12 Marras 2010, 12:53

Nyt on hyvä mieli ja lohduttavampi olo, nuo jalat on miltei normaalit,olen syönyt viikon FURESIS FORTEA 1/2tabl aamuisin, eilen kävin verikokeissa, tänään soittaa lääkäri jatkoista,minulla on ollut tuo sydänlihaksen tointa-arvo koholla, toivottavasti se normalisoituu. Viikon päästä selkäortopedin konsultaatio , kieltämättä jännittä ja odotan lupaa saada istua normaalisti ja nämä korsetit, luovutan mielelläni pois. Nyt varsinkin, kun on tuo nesteenpoistolääke niin varsinkin kun haluan levätä kunnolla, ilman tuota pakkopaitaa ,ei muuta kuin ala selvitellä niitä tarranauhoja ja asettele liivi päällesi, vaan ei muukaan auta, ilman korsettia ei saa olla yhtään pystyssä. Se on niin tiukka, että varmaan tulee hyvän mallinen kroppa, nyt kun olen aivan suora ja hoikahko muutenkin alle 50kg. eniten tietenkin odotan, kuinka olen lopulta toipunt ja että tuleeko se lisätoimenpide? :P :idea:
rollo

ViestiKirjoittaja rollo » 15 Marras 2010, 14:47

Kylläpä helpotti, kun nuo jalat on jo melkein ennallaan, nyt alkoi paino hieman tippua, ei olisi tarvis, kun on jo alle 50. Kieltämättä on aika paljon mielessä se kotroli, lähestyy päivä päivältä. ainakin olen toipunut mielestäni hyvin. Mitä sanone RTG-kone, ainakin olen säilynyt suorassa, liikun paljon ja unet maistuu. Hyvää joulun odotusta. Tuo rolla on hankala työnnettävä, kun on huono keli . Taidan hankkia lasten vaunut.? :lol: Ois iso mummo :roll: liikkeellä.
rollo

ViestiKirjoittaja psp5788 » 15 Marras 2010, 19:29

Furesis poistaa nestettä ja turvotusta, ei oikeesti laihduta.
psp5788

ViestiKirjoittaja Alfonso » 15 Marras 2010, 22:09

psp5788 kirjoitti:Furesis poistaa nestettä ja turvotusta, ei oikeesti laihduta.

Eikä Lyrica myöskään itsestään lihota. Touché!
Fake it until u make itKuva
Alfonso

ViestiKirjoittaja rollo » 16 Marras 2010, 00:47

Alfonso kirjoitti:
psp5788 kirjoitti:Furesis poistaa nestettä ja turvotusta, ei oikeesti laihduta.

Eikä Lyrica myöskään itsestään lihota. Touché!

tiedän , minulta on lähtenyt ylimääräistä nestettä n. 3litraa ja se vie painoa alaspäin. äläköön Lyrica lihottako muita, mutta minua lihotti 10kg muutamassa kuukaudessa. Vuosi sitten painoin 60kg. ihmettelin moista. jouduin lopettamaan, koska tuli vielä allerkiseksi,nielu alko turvota, ym......Nyt painan 48kg. mistä lie moinen, kai olemme yksilöitä. :shock:
rollo

ViestiKirjoittaja kipuilija841 » 16 Marras 2010, 17:56

ALfonso;Me kerran tästä jo vaihdeltii mielipiteitä
En nähtävästi ole ainoa jota lyrica lihottaa.
Ja Lääkärin kanssa tästä juteltu että kyllä se ihan Lyrica oli,
koska söin kuinka terveellisesti vaan voi ja liikuin niin paljon
kuin pystyin.
ja 20kg tuli.
Tiedän jo vastauksesi kun viimeksi sen luin...että ei oikeastaan tartte
kipuilija841

ViestiKirjoittaja psp5788 » 16 Marras 2010, 18:15

Fakta on että Lyrica lihottaa suurinta osaa sen käyttäjistä. Söi kuinka vähän ja terveellisesti tahansa. Se, että se ei lihota sinua Alfonso, ei tarkoita että se ei lihottaisi muita. Itse sain 2 kk käytön aikana 8 kiloa lisää. Mutta onneksi tippuivat itsestään, kun lopetin Lyrican parin kuukauden sisällä. Onko se nestettä eli turvotusta vaiko läskiä, ihan sama. Kipulääkärini sanoi samaa, että kyllä lihottaa, valitettavasti.
psp5788

ViestiKirjoittaja rollo » 13 Joulu 2010, 22:48

Kun FURESIS lopetettiin, alkoi turvotus ja rytmihäiriöt hiljalleen takaisin, kipulääkärini kehoitti gardiologille menoa. Olin jo tilannutkin ajan tutulle gardiologille , jopa huomispäivälle.enpä taida pärjätä ilman lääkettä, ilmeisesti sydämen vajaatoiminta , .mitraaliläpän vuotokin on Gradus 3, no huomenna olen viisaampi pumpun suhteen.

onko teistä kukaan käyttänyt lääkettä nimeltä CYMBALTA hermosärkyyn, onko kauheita sivuoireita? :?:
rollo

ViestiKirjoittaja viivi » 13 Joulu 2010, 23:30

Minulla on Cymbalta käytössä, eikä ollu mitään pahoja sivuoireita!
Alussa pientä pahoinvointia, joka kuitenkin viikon käytön jälkeen hävisi.
Hermokipuihin joudun kuitenkin lisäksi käyttämään Panacodia ja Triptyliä.
Hyvää joulun odotusta teille kaikille!

t. viivi
viivi

ViestiKirjoittaja Pitkäparta » 21 Joulu 2010, 20:11

Jalkojen turvotus voi johtua myös lääkkeistä. Minulla jalat turposivat pahasti Mirtazapin nimisestä lääkkeestä. Hyvää Joulua kaikille!
Pitkäparta

Edellinen

Paluu Yleistä